Mijn Klacht:
Wat voor kruid (chemisch goedje )wordt er gebruikt in het AH gehakt en worst? Sinds een jaar kopen wij ons gehakt elders omdat er een zeer overheersend kruid in gebruikt wordt.Later bleek hetzelfde kruid in de verse worst te zitten en vandaag ook in wiener schnitzel excellent te zitten .3/4 van de schnitzel in de kliko gegooid,niet te eten!!! Jammer dit kan betekenen dat wij onze boodschappen elders gaan doen,na meer dan 35 jaar trouwe AH klant
Gewenste Oplossing:
Vlees zonder toevoegingen. Naturel vlees!!

