Mijn Klacht:
We stonden met drie meiden onder de 25 en kochten wijn. Toen werd een van ons vreemd aangekeken en om der id gevraagd. Een ander vroeg of zij ook haar id moest laten zien maar echt alleen één iemand moest zijn id tonen. Is dit toegestaan? Wij vonden het nogal vreemd.
Gewenste Oplossing:
Als we klantvriendelijk worden geholpen en dat er niet etnisch geprofileerd wordt!

