Mijn Klacht:
Beste Albert Heijn,
Ik ben geschokt over wat ik vandaag in de Albert Heijn zag liggen en het gaat mij al tijden aan mijn hart, maar vandaag was echt de druppel.
De paprika’s zijn in de aanbieding. Dat is hartstikke enig. Maar waar ik over mail, is dat al deze paprika’s APART verpakt zijn! in PLASTIC nota bene! Mijn klomp brak. Hoe kan het dat mijn favoriete supermarkt in bijna 2018 er zulke ouderwetse niet milieubewuste methodes op nahoudt? Ik kan er niet over uit en ik hoop dat jullie snel een omschakeling zullen maken naar een plastic vrije groente afdeling. Ik shop met veel plezier bij jullie maar sta op een kantelpunt of ik de supermarkt niet gewoon moet inruilen voor de markt, waar ik verpakkingvrij kan shoppen. Gaan jullie hier in de toekomst wat mee doen?
Gewenste Oplossing:
als de groenteafdeling plasticvrij is.


