Mijn Klacht:
Mijn klacht betreft de AH Stadshagen te Zwolle.
Op 04-12-2017 waren er ondanks de drukte slechts 3 kassa’s open en er werd klanten gevraagd of ze niet liever wilden scannen.
Prima dat men dit vraagt maar het scannen moet de klanten niet worden opgedrongen ,bovendien gaat het scannen ten koste van de arbeidsmarkt en zelf vind ik dit geen gunstige ontwikkeling.
Met vriendelijke groet,D Kruizinga
Gewenste Oplossing:
Laat klanten zelf beslissen of ze willen scannen of niet!

