Mijn Klacht:
Ik wil u even laten weten dat de ovenschalen met deksel van slechte kwaliteit zijn de deksel sluit niet goed af en rameld.
Verbaasd me dat Villeroy & Boch hier zijn naam aan verleend want het merk staat voor goede kwaliteit.
Verder moet u weten dat ik al jaren mijn boodschappen bij A.H. haal maar ben nu niet zo tevreden daar ze bij A.H.Diemerplein al 3 weken problemen hebben met het scannen en nu konden we weer alleen maar contant betalen en weer niet schannen.
hoop wel dat hier een keer een eind aan komt.
een boze klant H.A.Hoogakker
Gewenste Oplossing:
goede ovenschalen en als ik mijn boodschappen doe dat ik kan pinnen en mijn zegels kan kopen en spaar zegels krijg.

