Mijn Klacht:
Geachte heer mevrouw
Ben echt boos over wat ik heb gevonden in ons eten smerig gewoon hoe kunnen jullie dat niet controleren ik heb alles nog bij me ,mijn avond is verpest ik wil een klacht indienen bij de consumentenbond.
Mvg
Gewenste Oplossing:
No comment


