Mijn Klacht:
Leuk gratis boodschappen op postcode kaart. Ik nam de cappuccino koffie,ik dacht lekker. Nou dat was geen feestje voor mij. Het is niet te zuipen,op zijn Rotterdams. Er zit gewoon geen koffie in. Slotenmaker noemen wij dat het. Ik gooide wel eetlepels in maar ook dan geen koffie smaak. Zo jammer dat ik dit op de kaart heeft uitgezocht.
Gewenste Oplossing:
Andere koffie

