Mijn Klacht:
De biefstuk conform alle eisen gebakken, zoals altijd, maar deze keer…….brrrr wij kregen het echt niet weg……foto’s van gemaakt, maar die zijn niet smakelijk om te zien.
Gewenste Oplossing:
Wij, mijn man en ik, zijn altijd heel tevreden over de vleessoorten van AH...jammer dat dit nu gebeurt op een voor ons “feestelijk” moment.....

