Mijn Klacht:
Ik heb zojuist boodschappen gehaald bij AH (W.W.Plein 7 Amstelveen), en ik wilde gebruik maken van de Nationale Postcode Loterij de cadeaukaart 12,50 euro van DOE MAAR LEKKER DUURZAAM. Ik ging met de producten mee naar de kassa en ik heb de geactiveerde cadeaukaar aan de kassamedewerker gegeven, maar daar ging mis ze kon de kaart niet scannen en toen heeft ze mij verteld dat ik moet eerst betallen en daarna naar de klantenservice gaan(infobalie) om dat bedrag terug te krijgen. Ik ging met de producten en de cadeaukaar naar daar twee keer gedag of goedemiddag tegen de floormanager(vrouw) gezegd, ze keek zo onvriendelijk en te onvriendelijke naar mij en geen woord gezegd of sorry meneer ik kom so bij u helemaal niks gezegd, ze was aan het praten met andere medewerker van de winkel over de rooster en ze ging weer door praten met de medewerker van de winkel over de rooster, ik stond daar met meerdere klanten. toen kwam andere medewerker en jonge man die heeft mij geholpen, ik vind schandalig hoe ze met mij om ging, de klanten gaan voor de rooster of intern zaken van de personeel en vooral op zaterdag een drukke dag. Ik werk ook in detailhandel en ik weet hoe belangrijk een goede service is of vriendelijk praten tegen de klanten. Dit heb ik nooit mij gemaakt bij Albert hij, ik been zeer teleurgesteld.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik op vriendelijke of fatsoenlijke manier behandeld wordt.
Albert Heijn (W.W.Plein 7 Amstelveen) tijd 14:44 uur. boodschappen gedaan

