Mijn Klacht:
Vandaag ben ik samen met mijn vriendin naar de Albert Heijn in Almere Tussen de Vaarten geweest.
We liepen de Appie binnen, op weg naar de Hotdog pizza’s.
Eenmaal bij de pizza’s pakten we twéé pizza’s.
Waarvan één bij aankomst bij de kassa kapot bleek te zijn.
De chagrijnige hindoestaanse dame ( die altijd met een grote muil achter de kassa zit ) Keek mij met der grote somaliër ogen heel boos aan.
Toen ik de pizza op de kassa legde, zei ze NOU DAN MOET JE HET NIET HIER NEERLEGGEN.
Dus ik pakte een nieuwe pizza.
En wat bleek, toen ik wegliep zei de Hindoestaanse dame tegen mij vriendin met een atitude.
JA ER ZIT GEWOON PLASTIC OMHEEN tssss,
Nou sorry, maar als je elke dag met een charijnige kop en atitude achter de kassa zit. Is dat niet normaal.
Ga lekker ander werken zoeken.
In een koffie fabriek ofzo.
Gewenste Oplossing:
Als die roetmop ontslagen word.

