Mijn Klacht:
Heden tijdens ontbijt ineens vieze zure smaak (echt brrr). In hart van voorgesneden waldkorn meergranen zat zwarte plek die qua structuur gelijk was aan de van de rest van het brood. Mocht u interesse hebben om het te beoordelen, ik zal het nog een paar dagen bewaren. Morgen komt de AH bezorgservice. Die zou het desgewenst kunnen meenemen.
Gewenste Oplossing:
Is me nog niet eerder overkomen met AH-brood. Dus excuusje volstaat. Het leek me goed het even te melden.

