Mijn Klacht:
,goedendag,
Via het spaarsysteem van AH de plank gekocht , nu laat de bamboe los.
Plank is nooit in de vaatwasser geweest en wordt ook niet in te heet water gewassen .
Vindt dit wel erg snel nog geen jaar oud en nu al kapot, gaarne een passende oplossing hiervoor
Mvg mevr Jansen uit Eindhoven
Gewenste Oplossing:
Nieuwe plank of eventueel geld retour, helaas wel jammer dat we dan wel veel boodschappen hebben gedaan voor de zegels zag wel een nieuwe actie voor oven schalen nu dus geld retour en vol boekje voor een ovenschaal is ook een optie.


