Mijn Klacht:
Van een vernieuwde versie van de kattenbakvulling van Albert Heijn (voorheen drievoudige, nu viervoudige hygiene) zou je verwachten dat hij (nog) beter zou werken dan de ,vorige, die ik al jaren tot tevredenheid gebruik.
Het was dan ook zeer teleurstellend dat de nieuwe samenstelling van de korrels geen stevige, geurloze klonten virmt zoals de vorige maar een slappe sterk naar urine ruikende brij die vormt die met veel moeite uit de kattenbak te verwijderen is. Door de slechte klomtvormong gaan de korrels veel minder lang mee dus dit slechte product is ook nog eens duur in gebruik. Het moet hier om een fout in de productie gaan waarvan ik hoop dat hij zsm wordt hersteld.
Gewenste Oplossing:
Terug naar de oude samenstelling van Schep en Schoon 3 voudige hygiene.


