Mijn Klacht:
Beste Albert Hein, wij zijn al jaren vaste klant bij uw supermarkt
Wij kopen daar standaard onze rookworst van Unox bij U.
Door een vergissing of on oplettendheid kochten wij deze keer u huismerk rookworst.
Ik moet u helaas melde dat de smaak en kwaliteit en structuur van deze rookworst zeer matig tot slecht in kwaliteit is op de onderdelen die ik zo juist benoemd heb.
Dit als waarschuwing om hier actie in te nemen en ons een reactie hierop te geven!!!
Gewenste Oplossing:
Als ik de kwaliteit vergelijk met de Unox worst in een cijfer staat Unox er op met een 8 en is u eigen merk nog geen 3 waard


