Mijn Klacht:
Ik heb altijd met plezier perla koffie gedronken tot ik de koffie in de nieuwe verpakking kocht .
Eerst nummer 07, toen nummer 06. Beiden met een nare bijsmaak. En dat vonden zowel mijn partner als ik. Wat is er veranderd? Dat kan toch niet alleen de verpakking zijn? En wat nu? Weer een pak weggooien omdat we het echt niet te drinken vinden?
Gewenste Oplossing:
Restitutie voor twee verspilde pakken koffe, masr nog liever een gede oplossing.

