Mijn Klacht:
geen rivella naturel meer bij ah, stokbrood nu al 2 x slecht die ga ik maar aan de overkant bij jumbo halen, fruit waaronder mandarijnen zijn niet lekker ik koop al langere tijd groenten en fruit bij de groenteman op woensdag, zorgvuldigheid met het assortiment
Gewenste Oplossing:
ik ben dus niet tevreden en woon bijna boven ach in laren


