Mijn Klacht:
De nieuwe app werkt onduidelijk, het verwijderen en invullen van de boodschappen is niet handig. het assortiment wordt zo vaak gewisseld, dat ik vaak op een lege plek pak, of het staat natuurlijk al weer vol met andere artikelen. Ik weet hoe het werkt in een supermarkt, en begrijp dat het om omzet snelheid gaat, maar is het dan zo dat ik altijd artikelen uitzoek die niet goed lopen? ik ga steeds vaker naar concurrenten Emté en Jumbo.
klacht invullen liep ook niet vlekkeloos. bijna klaar met invullen moest ik inloggen en daardoor alles opnieuw invullen
Gewenste Oplossing:
Als eea verandert wordt


