Mijn Klacht:
Niet eerder heb ik dit meegemaakt bij AH, maar in de afgelopen maanden heb ik tot 4 maal toe bananen gekocht bij AH, waarvan de bananen gewoon openbarsten! De bananen konden na 2 dagen de container in! Heel erg zonde en onbegrijpelijk, omdat ik juist de kwaliteit van Chiquita prima vond!
Gewenste Oplossing:
Het erkennen van het probleem en een oplossing vinden zodat het vertrouwen weer terug komt bij de consument...

