Mijn Klacht:
ik heb een klacht over de verpakking van a.h volkoren graanonbijt niet over het product maar over de verpakking het plastic dat voor op de verpakking laat los met het resultaat dat de graanontbijt over de grond gaat ik heb al verschillende pakken gebrobeert met het zelfde resultaat.Ik hoop dat u dit kan laten veranderen !!!!
J Roland
Gewenste Oplossing:
nieuwe verpakking aanpassen


