Mijn Klacht:
De afgelopen 3 jaar zijn er maar liefs 31 a-merken, die wij altijd kochten, vervangen door AH rotzooi. Want dat IS het. Maar omdat AH meer kan verdienen aan hun eigen rotzooi gaan er steeds meer a-merken uit het assortiment. Nu weer Haust kruidenpaneermeel! De filiaalhouder geeft het hoofdkantoor de schuld ( we kunnen het niet meer bestellen Mijnheer) en het hoofdkantoor geeft het filiaal weer de schuld (ze kunnen het gewoon bestellen hoor Mijnheer). En die rotzooi die er voor in de plaats komt is ECHT niet te eten!!
Het wordt hoog tijd dat die AH maffia eens gaat begrijpen dat niet AH uitmaakt wat de klanten eten, maar de klanten ZELF!! Het wordt hoog tijd voor een landelijke actie. Misschien met Frans Bauer als gezicht want die haat die eigen merken terreur net zoals wij dat doen.
Gewenste Oplossing:
Wanneer de klant weer kan uitmaken wat hij koopt en NIET AH!!!


