Mijn Klacht:
elke week koop ik 6 pakken koffiemelk halvolle voordeel van ah,
ik merkte 2 weken geleden al dat er een andere prijs op mijn bon was vermeld dan wat er aangegeven staat in het schap, Aangezien ik er geen erging meer in had keek ik vandaag weer naar mijn afreken bon en ik dacht he die koffiemelk is wel erg duur aangeslagen. Mijn kar na het afrekenen bij de kassa laten staan en in het schap gaan kijken of ik het misschien verkeerd had. Antwoord nee ik had het wel goed gezien.
In het schap staat 1,54 per pak en ik als klant moet 1,71 afrekeken.Ik heb een medewerkster erbij gehaald en die ging naar de teamleider met dit verhaal. Uiteindelijk werd er 1 pak in mijn had gegeven met de mededeling dat deze vergoed wordt. Ik vind dit een raar iets en heb het haar ook gezegt. De prijs van 1,54 naar 1,71 vind ik ten eerste al niet meer een voordeelprijs eerder een behoorlijke verhoging en over weegt dan ook naar jullie concurent te gaan waar ik dan een stuk minder voor betaald. Ik koop een heleboel bij ah maar de service van de mederwerksters niet het vaste personeel maar wat er nu aan scholieren bij jullie werken is niet zo pluimpje waard. Zo ga je met vaste klanten niet om.Daarbij zou de vestigingleider dit zelf moeten afhandelen maar dat is mijn mening.Ik hoop toch wel op een reactie.
Gewenste Oplossing:
Dit heb ik samengevoegd in het stukje klacht beschrijving.

