Mijn Klacht:
ik heb voor 4 euro een extra bundel gekocht hier is echter niets van terug te vinden ook niet van het verbruik dat op de hoge manier is afgerekend.
Gisteren stond er nog 5,43 op mijn tel nu 0.04 ct TOEVALLIG dat mijn bonus tegoed vandaag ook is afgelopen !???????????
Gewenste Oplossing:
terugstorting van mijn tegoeden

