Mijn Klacht:
Ik werk zelf bij de ah to go en weet wanneer broodjes ververst moeten worden. Ik kocht hier een focacia om 15:00 ik nam een hap en deze was uitgedroogd toen zag ik dat de tijd 8:15 erop stond ik ben naar een medewerker gegaan en deze verklaarde me voor gek en zei dat dit altijd gebeurde en dat het zo hoorde.
Gewenste Oplossing:
Wanneer zij deze producten om de 2 uur verversen en ik een vergoeding krijg.

