Mijn Klacht:
geachte heer/mevrouw,
vanmorgen naar ah terug geweest want het emmertje griekse yoghurt was niet goed. Het gaat om een 1 kg emmer griekse stijl yoghurt 10% vet t.h.t. 30-06-17 met nummer 22050501 04:57 . De yoghurt is heel korrelig en dun. Erg vies!
Gewenste Oplossing:
graag in de toekomst weer goede griekse yoghurt en vergoeding gewenst

