Mijn Klacht:
Ik zocht afbakbroodjes van speltbrood, omdat ik tarwebloem slecht verdraag (veroorzaakt maagpijn). En nu zag ik zomaar dat jullie die in jullie assortiment hebben, wat fijn!
Ze zijn per 2 verpakt en ik heb ze beide gegeten, maar wat gebeurde er: tóch maagpijn. Daarna keek ik bij de ingrediënten en wie schetst mijn verbazing dat er toch tarwemeel, gerstemoutmeel en roggezuurdesem inzit! Dus erg veel gluten die ik slecht verdraag. Spelt heeft ook gluten, maar die zijn beter verdraagbaar voor de meeste mensen.
Gewenste Oplossing:
Wanneer u wel echt speltbrood heeft, zonder tarwebloem. De grote oranje tekst (AH Excellent AMBACHTELIJKE SPELT) vind ik erg misleidend. Beter is dan om daaronder te zetten dat er ook tarwebloem inzit, dan hoef je niet alle kleine lettertjes te lezen.

