Klacht: Shagpot schaamteloos gevuld

Rachellut op 08 september 2016 over L and M in de categorie Tabaksbedrijf

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Bedrijf L and M
Categorie Tabaksbedrijf
Status Open
Datum 8 september 2016

Een consument heeft een pot L&M blauw aangeschaft voor 13,90 euro en is teleurgesteld over de hoeveelheid inhoud. Volgens de klager is de pot ongewoon leeg gevuld, wat hij als schaamteloos beschouwt.

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb net een pot L&M blauw gekocht van 13.90 euro. Ik heb dit al eens eerder gehad maar nog nooit dat de pot ZO LEEG gevuld is!!
Schaamtelijk gewoon!!!

Gewenste Oplossing:

Kan moeilijk een vergoeding krijgen denk ik!?
Gewoon afzetterij, mensen roken tegenwoordig al een pot shag aangezien alles duurder word en heel veel mensen weinig geld hebben waaronder ik.
En dan word je alsnog zwaar afgezet!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over L and M

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over L and M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM