Klacht: Geen reactie toegestuurd materiaal is stuk

Vermeersch op 14 januari 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 18 januari 2016
Reactie van het bedrijf:

Beste mevrouw Jenne, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat u een defect horloge heeft ontvangen. Helaas hebben wij vernomen dat dit een fabricagefout betreft. Wij hebben uw foto en klacht daarom doorgezet naar de leverancier. Helaas...

Bedrijf Groupdeal
Categorie Coupon Sites
Status Opgelost
Datum 14 januari 2016

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Na herhaaldelijke vraag om rechtzetting , na kapot materiaal ontvangen te hebben, omruiling of geld terug geen reactie !

Gewenste Oplossing:

Teruggave geld of ander

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 18 januari 2016 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Jenne,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het erg vervelend dat u een defect horloge heeft ontvangen. Helaas hebben wij vernomen dat dit een fabricagefout betreft. Wij hebben uw foto en klacht daarom doorgezet naar de leverancier. Helaas hebben wij zelf geen voorraad om uw bestelling om te ruilen. Wij hebben daarom de leverancier verzocht om spoedig contact met u op te nemen om de omruiling te realiseren. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM