Mijn Klacht:
Wacht al 3 weken op levering!
Gewenste Oplossing:
Oplossen!!!
Gdehaene op 24 december 2015 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites
Beste mevrouw Dehaene, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Wij hebben bovenstaande voor u nagekeken en wij zien dat uw bestelling is geannuleerd in ons systeem. Dit houdt in dat...
Samenvatting wordt geladen...
Wacht al 3 weken op levering!
Oplossen!!!
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 24 december 2015 om 10:10 geantwoord
Beste mevrouw Dehaene,
Bedankt voor uw bericht.
Wij vinden het erg vervelend dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Wij hebben bovenstaande voor u nagekeken en wij zien dat uw bestelling is geannuleerd in ons systeem. Dit houdt in dat de betaling/bestelling niet goed door is gekomen. Wij zien echter dat de betaling wel binnen is gekomen bij ons betalingsplatform, maar de leverancier beschikt helaas niet meer over voldoende voorraad om u alsnog te voorzien van uw bestelling. Om deze reden hebben wij het aankoopbedrag teruggestort op de rekening waarmee betaald is. Dit kunt u binnen enkele dagen op uw rekening terug zien.
Onze excuses voor het ongemak en wij wensen u alvast een fijne feestdagen.
Met vriendelijke groet,
GroupDeal
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM