Klacht: kapote led-lamp.

angeler op 27 september 2015 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 28 september 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste heer Lugthart, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de werking van uw bestelling. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de leverancier en hen verzocht om u te voorzien van een...

Bedrijf Groupdeal
Categorie Coupon Sites
Status Opgelost
Datum 27 september 2015

Een klant heeft een kapotte led-lamp ontvangen van Groupdeal. Na contact met de klantenservice is het probleem opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 28 september 2015 om 08:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Lugthart,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de werking van uw bestelling.
Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de leverancier en hen verzocht om u te voorzien van een nieuwe lamp.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM