Klacht: Bezorging

Henry v. Heesewijk op 02 september 2015 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 7 september 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste heer van Heesewijk, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat u uw bestelling uiteindelijk nooit heeft ontvangen. Wij kunnen echter geen e-mail terug vinden in ons systeem op uw email adres. Helaas beschikt de leverancier niet...

Bedrijf Groupdeal
Categorie Coupon Sites
Status Opgelost
Datum 2 september 2015

Een klant heeft een rood hoesje voor een iPad besteld bij Groupdeal, maar het pakket is verkeerd bezorgd bij andere mensen in de buurt. Ondanks meerdere eerdere bestellingen zonder problemen, heeft de klant geen respons ontvangen na het melden van het probleem. De klacht is later ingediend omdat de klant door familie werd gewezen op de mogelijkheid om dit alsnog te doen.

Mijn Klacht:

Ik heb in het begin van dit jaar een hoesje besteld kleur rood.
Het was bestemd voor de iPad kosten waren €9.95exlusief verzendkosten.
Het pakket bleek later in het jaar afgegeven te zijn bij andere mensen in de buurt.
Ik heb meerdere keren iets besteld wat altijd goed is gegaan.
Ik heb hier nadat ik er melding van heb gemaakt geen enkele respons op gehad.
Ik weet niet wanneer het precies is geweest kan ook niets meer hiervan terugvinden.
Doordat ik door familie erop attent werd gemaakt dat deze mogelijkheid bestond om er alsnog melding van te maken reageer ik nu pas.

Gewenste Oplossing:

Dat e klacht alsnog opgelost word.
Ik heb inmiddels wel een ander hoesje gekocht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 07 september 2015 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van Heesewijk,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het erg vervelend dat u uw bestelling uiteindelijk nooit heeft ontvangen.
Wij kunnen echter geen e-mail terug vinden in ons systeem op uw email adres.

Helaas beschikt de leverancier niet meer over voldoende voorraad om u te voorzien van een exemplaar. Om deze reden zullen wij het aankoopbedrag terug storten op uw rekening. U kunt het bedrag binnen enkele dagen terugzien op uw rekening.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Het GroupDeal Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM