Mijn Klacht:
De bezorger was onaardig. Zij deed alsof ik een vijand voor haar ben omdat zij moest mijn pakket naar derde etage brengen. Ik bestel online omdat ik zelf niet kan spullen naar boven dragen en ik betal daarvoor dus ik begrijp niet wrm deze vrouw deed onaardig tegen mij.
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn als dat nooit meer gaat gebeuren. Ik wil niet dat jullie bezorgers gaan noogmaals onaardig doen tegen mij.

