Mijn Klacht:
November 2014 zijn wij verhuisd naar een nieuwe straat: Middelmolenstraat 3 te Rotterdam. Tot op heden kan DHL (overigens als enige pakketbezorger) met grote regelmaat deze straat niet vinden. Of doet er in ieder geval geen moeite voor. Vanavond voor de vijfde keer, kan ik weer een pakje ophalen bij een distributiecentrum, indien ik niet wil dat het wordt teruggestuurd naar de verzender. Dat is namelijk wat gebeurd wanneer DHL een straat niet kan vinden. (Zinvol) communiceren met DHL is niet mogelijk, telefonisten kunnen niets betekenen, niemand inlichten, echter wel heel vaak sorry zeggen. Eerdere pogingen een aantekening te laten maken in hun systeem blijken zinloos. Wij zijn het zat om als loopjongen te fungeren voor DHL! Volgens mij is dit hun core business, niet het mijne.
Gewenste Oplossing:
Wanneer pakketten structureel netjes bezorgd worden op ons adres. Mogelijkheden om met de bezorger te communiceren over een levering zou ook wenselijk zijn. Ofwel door de klant (hoewel ik merk dat DHL degene die het pakket ontvangt niet beschouwt als klant, maar de verzender) zelf, ofwel via een tussenpersoon op kantoor oid.

