Mijn Klacht:
Op 19 juni een pakket besteld bij IciParisxl. Verzending liep via DHL. Tot op heden geen pakket ontvangen en geen bericht in de bus van DHL. Vandaag gebeld met IciParisxl hierover en zij vertellen me dat het pakket retour is gestuurd, want DHL zou 4 keer ad deur zijn geweest. Ongelooflijk! Niemand gezien en geen bericht in de bus. Super slechte service of de bezorger is geheel niet ad deur geweest!
Gewenste Oplossing:
Excuses van DHL en bezorging van mijn pakket.

