Mijn Klacht:
Ik zag vanochtend ineens mijn pakketje op het balkon liggen. De bezorger heeft geen moeite gedaan om een tweede keer langs te komen of het bij mijn buren af te leveren? Dit is toch geen normale gang van zaken als de bezorgers pakketjes op het balkon gaan gooien?
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als jullie deze bezorger aanspreken om dit nooit meer te doen! Dit is niet netjes om zo met spullen van andere mensen om te gaan..

