Mijn Klacht:
Steeds als DHL mijn pakketje komt brengen zijn ze te laat!
Ik de mail staat dan tussen 11 uur en 15 uur en zij komen pas rond 17:30 uur. Ook laat de bezorger het gewoon beneden aan mij portiek staan zonder dat hij mij heeft gezien. Schande!
Gewenste Oplossing:
Als de bezorger er is op de tijden dat aangegeven word en dat mijn pakketje gewoon bij mij word afgeleverd. En of ik dan naar beneden moet lopen en mijn newborn alleen moet laten of hij komt het brengen is dan het minst erg.

