Mijn Klacht:
De eerste keer was er iemand thuis, zagen we de DHL-wagen. De chauffeur keek eens over het hek (belde niet aan). Wij liepen naar voren maar hij gaf al gas en weg was ie.
De tweede keer (zelfde pakketje) zou hij er ergens tussen 9 en 21 uur zijn (belachelijk overigens, wie kan er nu thuis blijven zo lang). Precies toen mijn dochter van school kwam kwam ie weer langs keek eens en gaf weer gas!!!! Ongelooflijk!! Apple: maak alsjeblieft geen gebruik meer van DHL. Past totaal niet bij jullie
Gewenste Oplossing:
Als we gewoon een afleverslot van 1-2 uur krijgen. En de bezorger ook gewoon eens aanbelt.

