Klacht: status zegt afgeleverd, maar pakket is niet geleverd.

Charlotte_Spinder op 16 juni 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 16 juni 2015
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, Op 11 juni is mijn collega per e-mail ingegaan op uw klacht. Hier hebben wij tot op heden nog geen reactie op ontvangen. Wij gaan er dan ook vanuit dat de klacht voor u afgehandeld is. Indien u toch...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 16 juni 2015

Een klant van DHL meldt dat de status van zijn pakket aangeeft dat het succesvol is afgeleverd, terwijl het pakket in werkelijkheid niet is ontvangen. Na contact met de klantenservice is de klacht opgelost.

Mijn Klacht:

Status zegt dat het pakket succesvol is afgeleverd, maar het pakket is helemaal niet geleverd

Gewenste Oplossing:

als mijn pakket wordt geleverd. Hierbij de link naar de track en trace
http://nolp.dhl.de/nextt-online-public/set_identcodes.do?idc=436880569447

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Goedemorgen Charlotte_Spinder, Wat vervelend dat de site aangeeft dat het pakket is afgeleverd, maar u het helemaal niet heeft! Nu zie ik wel dat u de zending getraceerd heeft via de Duitse site van DHL en dat is vooral handig om zendingen te volgen wanneer deze zich nog in het buitenland bevinden. Eenmaal in Nederland kunt u de zending echter beter volgen via www.dhlparcel.nl en dan zult u in dit geval zien dat het pakket is afgeleverd bij uw buren op huisnummer 15. Indien u nog niet bij hen langs bent geweest, raad ik u aan om dat zeker even te doen. Wanneer het pakket daar ook niet is, is het verstandig om dit te melden bij de verzender van het pakket. Deze heeft namelijk de mogelijkheid om onderzoek op te starten zodat er navraag kan worden gedaan bij de bezorger waar het pakket wel is. Het spijt me dat ik u niet direct kan melden waar het pakket is, maar het lijkt er sterk op dat het bij uw buren op huisnummer 15 is. Met vriendelijke groet, Raffaele

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 juni 2015 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Op 11 juni is mijn collega per e-mail ingegaan op uw klacht. Hier hebben wij tot op heden nog geen reactie op ontvangen. Wij gaan er dan ook vanuit dat de klacht voor u afgehandeld is.

Indien u toch nog vragen of opmerkingen heeft, dan vraag ik u te reageren op het e-mailbericht dat mijn collega u gestuurd heeft.

Vriendelijke groet,
Desiree
Customer Service Advisor

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM