Klacht: Niet leveren

G.M. Hengst op 10 juni 2015 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 2 juli 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste heer/mevrouw, Wij vinden het ontzettend vervelend dat u uw bestelling zo laat pas heeft ontvangen. Ook vinden wij het vervelend dat onze klantenservice u niet direct een oplossing heeft geboden. Uiteraard zou het niet zo moeten zijn dat producten...

Bedrijf Groupdeal
Categorie Coupon Sites
Status Opgelost
Datum 10 juni 2015

Een klant heeft op 28 mei 2015 een bestelling geplaatst bij Groupdeal voor lakens, die op 6 juni verzonden zouden worden. Toen de lakens op 10 juni nog niet waren aangekomen, kreeg de klant tegenstrijdige informatie van verschillende medewerkers over de status van de bestelling, wat leidde tot frustratie. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Op 28 mei 2015 een bestelling bij Groupdeal (Telegraaf) gedaan. Bericht ontvangen dat de lakens op 6 juni verzonden zouden worden. Omdat op 10 juni de lakens niet aangekomen waren, gebeld.
Wat schets de verbazing de eerste medewerkster zegt u hoort nog wel we zijn wat laat maar dat geeft toch niet.
Tweede medewerkster zegt van de honderden orders staan er nog maar 6 op backorder. Dat is toch niet zo erg.

Gewenste Oplossing:

Telegraaf had direct moeten melden dat het dreigde mis te gaan.
Raad aan uit te kijken, wat als je er niet achteraan belt ben je gewoon je geld kwijt bij deze club.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 02 juli 2015 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Wij vinden het ontzettend vervelend dat u uw bestelling zo laat pas heeft ontvangen.

Ook vinden wij het vervelend dat onze klantenservice u niet direct een oplossing heeft geboden.
Uiteraard zou het niet zo moeten zijn dat producten later worden verzonden dan vermeld staat in uw orderbevestiging.
Wanneer dit wel het geval is, dienen wij u op de hoogte te houden van deze vertraging.

Wij zien dat u uw bestelling inmiddels uw bestelling heeft ontvangen en bieden onze welgemeende excuses aan voor de vertraging.
Dit is zeker niet hoe het hoort.

Met vriendelijke groet,

Team GroupDeal
[email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM