Mijn Klacht:
Ik heb mijn pakketje niet ontvangen en er staat wel bezorgd op de site.
Het adres wat erop stond klopt ook.
Waar is mijn pakketje??
Gewenste Oplossing:
Als ik me pakketje ontvangen heb
Mbhge op 10 juni 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Gereageerd via mail op 09-06 Inhoud mail: Beste Mbhge Wat vreemd dat de website aangeeft dat het pakket is afgeleverd terwijl u helemaal niks ontvangen heeft. Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad op uw adres afgeleverd en niet bij...
Een klant heeft een probleem gemeld met DHL, omdat een pakketje niet is ontvangen, ondanks dat de status op de website aangeeft dat het bezorgd is. Het opgegeven adres was correct, maar de klant vraagt zich af waar het pakket zich bevindt. Deze klacht is inmiddels opgelost.
Ik heb mijn pakketje niet ontvangen en er staat wel bezorgd op de site.
Het adres wat erop stond klopt ook.
Waar is mijn pakketje??
Als ik me pakketje ontvangen heb
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 10 juni 2015 om 08:16 geantwoord
Gereageerd via mail op 09-06
Inhoud mail:
Beste Mbhge
Wat vreemd dat de website aangeeft dat het pakket is afgeleverd terwijl u helemaal niks ontvangen heeft. Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad op uw adres afgeleverd en niet bij buren of een afhaalpunt of iets dergelijks. Dit is echt vervelend waarvoor ik u mijn oprechte excuses wil aanbieden. Om het op te lossen zal de verzender met ons contact op moeten nemen. Mijn vraag aan u is dan ook om dit te melden bij de verzender. Die wil namelijk niet alleen weten hoe goed of hoe slecht DHL voor hem rijdt, maar heeft daarnaast ook het onderzoeksrecht. Dat houdt in dat hij bij ons een onderzoek kan opstarten zodat we bij de bezorger kunnen navragen waar hij het pakket heeft geleverd. Wellicht is het pakket zelfs weer terug in het depot en is er simpelweg een foute scan geplaatst. Dat willen we graag uitzoeken en horen daarom graag snel van de verzender.
Nogmaals mijn excuses voor de verwarring dat het pakket afgeleverd zou zijn.
Klacht hier afgesloten aangezien de oplossing bij de verzender ligt/start door een onderzoek op te starten bij DHL om het pakket getraceerd te krijgen.
Raffaele
Tip van onze consumentenexpert
Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.
Bron: ConsuWijzer / ACM