Mijn Klacht:
Beste DHL,
Ik heb een klacht. Ik heb maandagavond een pakket besteld. Die is gisteren geleverd. Over de levering ben ik niet tevreden. Het pakket stond gewoon open en bloot voor de deur. Iedereen kon het meenemen. Dan ging het misschien over een paar schoenen maar het had ook een computer kunnen zijn!
Mvg lisa van dorp
Gewenste Oplossing:
Wanneer het pakket of bij de buren word afgeleverd of op een afhaal punt

