Mijn Klacht:
Geachte,
Ik bestel op woensdag 6 mei 2015 via internet. De afzender verstuurt een pakket naar mij op 08 mei 2015.
Vanaf 19 mei 2015 neem ik contact op met de afzender omdat het pakket niet is geleverd.
Sindsdien zijn van de afzender en mezelf meerdere e-mails gestuurd naar DHL met vragen over het pakket. (tracknr: 326970461738)
Er wordt in de eerste fase nog geantwoord dat het afleveradres niet klopt. Wat onwaar is!
Sindsdien krijgen we al 14 dagen geen antwoorden van DHL in Nederland.
Dit is onaanvaardbaar en duid op nalatigheid en onverschilligheid.
Zowel de afzender als mezelf blijven een oplossing zoeken maar DHL werkt niet mee door simpelweg niet te antwoorden.
Thomas De Geest
Gewenste Oplossing:
Wanneer het pakket wordt afgeleverd na een menselijk en verantwoordelijk gesprek en graag met excuses voor de geleverde overlast sinds de laatste weken.

