Mijn Klacht:
Kreeg een mail dat DHL op donderdag 28 mei tussen 14.00 en 18.00 een pakket zou ophalen.
Niemand geweest.
Vrijdagmiddag lag er een melding in de brievenbus dat ze aan de deur waren geweest, maar niemand thuis hadden aangetroffen.
Ze zouden zaterdag tussen 09.00 en 13.00 wederom langskomen.
Nou jammer dan, weer niemand geweest!!
Gewenste Oplossing:
Gewoon aan de afspraken houden.

