Mijn Klacht:
Pakket heeft bij DHL de status: BEZORGD maar er is geen pakker geleverd. Telefonisch niet bereikbaar! Niet bij buren afgeleverd, geen briefje in de brievenbus!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik het pakket ontvang
09031971 op 01 juni 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Reactie per mail op 01-06 Inhoud mail: Wat vervelend dat internet aangeeft dat het pakket geleverd is terwijl u het niet heeft! Dat moet frustrerend zijn. Nu zie ik in onze gegevens dat het een buspakje betreft. Dit houdt in...
Een klant heeft een klacht ingediend over een pakket dat volgens DHL als bezorgd is gemeld, maar niet daadwerkelijk is geleverd. De klant kon telefonisch geen contact krijgen met DHL en er was geen afleverbewijs of briefje achtergelaten bij de buren. De klacht is inmiddels opgelost.
Pakket heeft bij DHL de status: BEZORGD maar er is geen pakker geleverd. Telefonisch niet bereikbaar! Niet bij buren afgeleverd, geen briefje in de brievenbus!
Ik ben tevreden als ik het pakket ontvang
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 01 juni 2015 om 15:41 geantwoord
Reactie per mail op 01-06
Inhoud mail:
Wat vervelend dat internet aangeeft dat het pakket geleverd is terwijl u het niet heeft! Dat moet frustrerend zijn.
Nu zie ik in onze gegevens dat het een buspakje betreft. Dit houdt in dat de bezorger het pakket in de brievenbus mag achterlaten, mits het past uiteraard. Ik wil u daarom aanraden om toch eens in de brievenbus te kijken of de zending daar misschien ligt. Als dat niet het geval is, raad ik u aan om de verzender van het pakket hierover in te lichten. Die kan bij ons een onderzoek opstarten om uit te zoeken waar het pakker wel is.
Ik wil u wel mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u nu ervaart.
Klacht hier gesloten omdat de zending ofwel in brievenbus ligt, ofwel via verzender onderzoek moet komen.
Raffaele
Tip van onze consumentenexpert
Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.
Bron: ConsuWijzer / ACM