Mijn Klacht:
Mijn Pakketjes komen niet meer aan en ook niet op DHL service punt!!
Ik heb heel vaak gebeld met dhl en die willen niet helpen ze zeggen dat ik maar naar de verzender moet gaat bellen en dat doe ik maar die komen er ook niet uit !heel veel van mij producten komen niet aan ik maak extra kosten voor het opnieuw verzenden van pakketten maar die komen gewoon niet aan!
Gewenste Oplossing:
Schadevergoeding van de gemaakte kosten .
En dat mijn pakketjes gewoon netjes aan komen op ons adres

