Mijn Klacht:
Zit te wachten op een pakketje,er is mij doorgegeven dat het pakket op 29-05-2015 tussen 9:00 en 18:00 bezorgd word,ben hiervoor de hele dag thuis geweest,heb net gebeld want het duurt nu wel heel lang,de medewerker verteld mij dat de koerier vandaag niet komt want er staat geen bezorgafspraak in het systeem jemig daar ben ik de hele dag voor thuis geweest,medewerker geeft aan dat de afspraak dan voor maandag 01-06-2015 komt te staan,heb gevraagd of ze het dan bij de buren kunnen bezorgen,hier word moeilijk om gedaan,ik snap het probleem niet,maar medewerker had daar geen boodschap aan en verbrak de verbinding,schandaligggg dit,
Gewenste Oplossing:
Ik was tevreden als mijn pakketje vandaag gewoon was bezorgd want dan was de hele dag thuis blijven niet voor niets geweest.

