Mijn Klacht:
Ik wacht indertussen al 2 dagen op mijn pakketje. Ten eerste is de track en trace heeeel langzaam en ontvang is uren later pas een status van uren geleden. 1 e dag was het vertraagd en kon het niet bezorgd worden en de 2e dag (vandaag) zou bet bezorgd worden tussen 11 en 15u en niks ontvangen. De status staat tot op heden nog steeds dat het pakket onderweg is.. is mijn pakket zoek? Want volgens mij klopt er iets niet.
Gewenste Oplossing:
Als mijn pakketje alsnog binnenkomt en mij duidelijk uitgelegd kan worden wat er aan de hand is.

