Klacht: pakket niet bezorgd

linee66 op 29 mei 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 29 mei 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste mevrouw , Allereerst mijn excuses voor de problemen die er zijn geweest met uw zending. Ik zie inderdaad dat de zending eigenlijk op woensdag al zou zijn geleverd, maar dat dit helaas niet is gelukt door overmacht. Natuurlijk is...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 29 mei 2015

Een klant heeft twee dagen gewacht op de bezorging van een pakket van DHL, maar heeft het nog steeds niet ontvangen. De track en trace-informatie was traag en onduidelijk, waardoor de klant zich afvraagt of het pakket mogelijk zoek is. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik wacht indertussen al 2 dagen op mijn pakketje. Ten eerste is de track en trace heeeel langzaam en ontvang is uren later pas een status van uren geleden. 1 e dag was het vertraagd en kon het niet bezorgd worden en de 2e dag (vandaag) zou bet bezorgd worden tussen 11 en 15u en niks ontvangen. De status staat tot op heden nog steeds dat het pakket onderweg is.. is mijn pakket zoek? Want volgens mij klopt er iets niet.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje alsnog binnenkomt en mij duidelijk uitgelegd kan worden wat er aan de hand is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 mei 2015 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw ,

Allereerst mijn excuses voor de problemen die er zijn geweest met uw zending. Ik zie inderdaad dat de zending eigenlijk op woensdag al zou zijn geleverd, maar dat dit helaas niet is gelukt door overmacht. Natuurlijk is het heel vervelend dat u hier de dupe van bent geworden en dat spijt me oprecht.

Ik zie dat uw zending vandaag tussen 14 en 18 alsnog bij u wordt aangeboden.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat u hierdoor ervaren heeft.

Met vriendelijke groet,

Desiree
Webcare Advisor

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM