Mijn Klacht:
Vandaag zou ik een pakje ontvangen,dus ben de hele dag thuis.
Kijk ik net in de brievenbus voor de post,zit er ook een briefje in van de bezorger.
De bel is niet gegaan,en heb ook niemand voor de deur zien staan.
Slechte zaak.
Gewenste Oplossing:
Excuses (Schriftelijk) van de bezorger die vandaag (27-05) pakjes moest bezorgen in de wijk Erfgooierskwartier.

