Mijn Klacht:
We hebben een artikel besteld en specifiek aangegeven afleveren op zaterdag. DHL blijkt de transporteur te zijn. Het artikel hebben we nodig dus we zijn alert op de deurbel. Mijn vrouw hoort de brievenbus waar iets ingestopt werd. “Hee, weer post?”. Enfin een kwartier later bleek het een kaartje van DHL te zijn dat we niet thuis aangetroffen waren. Nou bedankt he chauffeur. Lekker vroeg thuis op deze manier op zaterdag en je collega’s maandag extra werk bezorgen? De deurbel werd zeker gehoord als die gebruikt werd door je. De brievenbus hoorden we immers ook 🙁 DHL, kan je alsnog langs komen met ons artikel, maar dan wel vandaag nog!
Gewenste Oplossing:
Als we vandaag nog het pakketje krijgen, maar dat zal vast niet meer lukken . . . :(

