Mijn Klacht:
Ik ben vanaf woensdag al aan het wachten op mijn pakketje en zelfs vrijdag en zaterdag aan de weg gestaan. Wel een paar keer een busje van dhl heel hard voorbij zien rijden maar er is niemand geweest moest dan via internet leze dat ik niet thuis was. Dhl parcel klantenservice gebeld die kunnen niks voor me doen want hun hebbe geen contact met de bezorger dus en hun vonden het ook raar maar konden niks voor me betekenen
Gewenste Oplossing:
Ben tevreden als ze het pakketje nu wel een keer komen brengen

